Hem / Nyheter / Företagsnyheter / Nya produkter-kantlös toalett

Nya produkter-kantlös toalett

Om kantlös toalett

Randiga toaletter är den senaste trenden inom toalettdesign och något som du kommer att få höra mycket om under de närmaste åren.

Vad är en kantlös toalett? Det är en toalett utan kant ovanpå skålen. Utifrån ser en toalett utan ram ut precis som vilken toalett du någonsin har sett, men öppna locket och titta inuti så märker du något annat. Genom att ta bort fälgen skapar du inte bara en renare toalett i ordets konstnärliga bemärkelse, utan också en renare toalett när det gäller hygien. Tänk efter när du städar din toalett. Att rengöra pannans utsida är enkelt nog, men det blir knepigt när du kommer in. Och varför är det knepigt? På grund av den där irriterande kanten högst upp i skålen där bakterier, kalk och smuts byggs upp. Det är alltid för litet för att du ska få in någon form av svamp eller pensel för att torka ordentligt också. Visst, du kan använda en tandborste, men det känns aldrig som om du gör ett särskilt noggrant jobb, och då kan du inte ens se resultatet av ditt arbete när du är klar. När du väl har gjort det sprutas blekmedel normalt in, men igen kan du inte riktigt se vad du gör och det känns mer som att du bara papper över sprickorna snarare än att rengöra ordentligt.
Tänk på hur mycket lättare det skulle vara att rengöra om det inte fanns någon kant. Du kan helt enkelt torka i en smidig rörelse. Det skulle inte behövas några borstar och du kan se exakt var du har rengjort. Det finns egentligen inte så mycket mer att säga. Vi skulle inte gå så långt som att säga att det gör rengöring av toaletten trevligt, men det är verkligen mycket mindre fruktat och tar betydligt mindre tid. 3

Om du är intresserad av våra produkter eller har några frågor, vänligen kontakta oss.

Lämna ett meddelande